SGSH BBQ [Page 5 of 7]

Re: SGSH BBQ
Posted on Tue Dec 07, 2010 12:46 pm


dem0nkn1ght

Shiroten Performer
Shiroten Performer
^ We shall be partners in crime !! Nice One

Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Tue Dec 07, 2010 1:02 pm


aron94

Shiroten Performer
Shiroten Performer
http://yui-lover.com
^ awesome!!! Lets do this tgt!


_________________________________________________________________________________________________


Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Tue Dec 07, 2010 2:42 pm


IScandal

Shiroten Performer
Shiroten Performer
Everybody SAY YEAH!~


_________________________________________________________________________________________________


HARUNA TOMOMI MAMI RINA
SCANDAL FOREVER

★★★★★
Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Tue Dec 07, 2010 3:31 pm


yuujin_21

Administrator
Administrator
Careful on the topic,guys.


_________________________________________________________________________________________________
"Bokaru HARUNA desu!"
"Gitaa MAMI desu!"
"Beesu TOMOMI desu!"
"Doraamusu RINA desu!"
Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Wed Dec 08, 2010 12:50 am


Mahaha

Indie Artist
Indie Artist
Can i come ? Im a new member :3 .


_________________________________________________________________________________________________
Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Wed Dec 08, 2010 7:39 am


yuujin_21

Administrator
Administrator
Sure,add your name to the list.


_________________________________________________________________________________________________
"Bokaru HARUNA desu!"
"Gitaa MAMI desu!"
"Beesu TOMOMI desu!"
"Doraamusu RINA desu!"
Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Wed Dec 08, 2010 10:34 am


Mahaha

Indie Artist
Indie Artist
Awesome!

1.Eug
2.Tsun
3.Natchi
4. asuna
5.fuyuhii
6. Bem
7.firelit
8.aron94
9.Nifster
10. dem0nkn1ght
11. BB (you all should know who this person is, man )
12. ongty
13.Wen Jie
14. Lamevil!
15. Dante ( dun need to include food for me, thx ).
16. Jim ( need any help carrying pls call me haha )
17. K2Kai
18. IScandal
19. Johnjozz
20. xFreezex
21. Mahaha


_________________________________________________________________________________________________
Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Wed Dec 08, 2010 10:51 am


WenJie Chan

International Performer
International Performer
Just to let you all know i will not talk on that day Silence


_________________________________________________________________________________________________

Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Sun Dec 12, 2010 3:50 pm


aron94

Shiroten Performer
Shiroten Performer
http://yui-lover.com
1.Eug
2.Tsun
3.Natchi
4. asuna
5.fuyuhii
6. Bem
7.firelit
8.Nifster
9. dem0nkn1ght
10. BB (you all should know who this person is, man )
11. ongty
12.Wen Jie
13. Lamevil!
14. Dante ( dun need to include food for me, thx ).
15. Jim ( need any help carrying pls call me haha )
16. K2Kai
17. IScandal
18. Johnjozz
19. xFreezex
20. Mahaha

Sorry....... I am not sure if i really can go....... i will confirm again........... D:


_________________________________________________________________________________________________


Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Sun Dec 12, 2010 3:51 pm


dem0nkn1ght

Shiroten Performer
Shiroten Performer
^ aww... I hope you can come. We can work on our plan XD

Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Sun Dec 12, 2010 5:24 pm


SonicFiringZ

Caless Student
Caless Student
Hey guys, i'll be coming with IScandal, =D
I'll not be eating there, so yeah ,dont get my share alright? xD


_________________________________________________________________________________________________
Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Sun Dec 12, 2010 6:37 pm


jim

Banned
Banned
Hey anyone of you all bringing laptop . I can bring Scandal Dvds we can watch .

Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Mon Dec 13, 2010 2:14 pm


aron94

Shiroten Performer
Shiroten Performer
http://yui-lover.com
1.Eug
2.Tsun
3.Natchi
4. asuna
5.fuyuhii
6. Bem
7.firelit
8.aron94
9.Nifster
10. dem0nkn1ght
11. BB (you all should know who this person is, man )
12. ongty
13.Wen Jie
14. Lamevil!
15. Dante ( dun need to include food for me, thx ).
16. Jim ( need any help carrying pls call me haha )
17. K2Kai
18. IScandal
19. Johnjozz
20. xFreezex
21. Mahaha

WAH HAHAHAHAHAHA! I am just to happy for today, I AM FREE FOR THAT DAY! Sorry for the false alarm! :D XD


_________________________________________________________________________________________________


Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Mon Dec 13, 2010 2:16 pm


dem0nkn1ght

Shiroten Performer
Shiroten Performer
^ grats mate. Well.. See you on that day! Happy

Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Tue Dec 14, 2010 10:35 am


Mahaha

Indie Artist
Indie Artist
sorry guys , i cant go Onion Depress seems that i have a family gathering on that day Tears of Joy
Take my name of the list pleeaaase D:


_________________________________________________________________________________________________
Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Thu Dec 16, 2010 1:06 pm


natchi

Shiroten Performer
Shiroten Performer
http://www.youtube.com/user/natchi86
1.Eug
2.Tsun
3.Natchi
4. asuna
5.fuyuhii
6. Bem
7.firelit
8.aron94
9.Nifster
10. dem0nkn1ght
11. BB (you all should know who this person is, man )
12. ongty
13.Wen Jie
14. Lamevil!
15. Dante ( dun need to include food for me, thx ).
16. Jim ( need any help carrying pls call me haha )
17. K2Kai
18. IScandal
19. Johnjozz
20. xFreezex

please confirm by next wednesday? imma place order for the staples this coming weekend. how much should i order? 10 pax? 20?


_________________________________________________________________________________________________

http://www.youtube.com/user/natchi86
http://www.last.fm/user/natchi1986
Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Thu Dec 16, 2010 2:10 pm


yuujin_21

Administrator
Administrator
Natchi,will talk to you on MSN bout the ordering.


_________________________________________________________________________________________________
"Bokaru HARUNA desu!"
"Gitaa MAMI desu!"
"Beesu TOMOMI desu!"
"Doraamusu RINA desu!"
Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Thu Dec 16, 2010 3:41 pm


Freakypandaz

Indie Artist
Indie Artist
Dang it... Gotta work on that day... Sad Have fun guys!


_________________________________________________________________________________________________

If the pouring rain stops, the new sky will shine. Anytime can change for sure, as long as you seriously wish for it everything will be alright. ~会いたい - SCANDAL
Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Fri Dec 17, 2010 5:32 am


ultimaxslc

Caless Student
Caless Student
1.Eug
2.Tsun
3.Natchi
4. asuna
5.fuyuhii
6. Bem
7.firelit
8.aron94
9.Nifster
10. dem0nkn1ght
11. BB (you all should know who this person is, man )
12. ongty
13.Wen Jie
14. Lamevil!
15. Dante ( dun need to include food for me, thx ).
16. Jim ( need any help carrying pls call me haha )
17. K2Kai
18. IScandal
19. Johnjozz
20. xFreezex
21. ultimaxslc

Me!! My name is in YL forum too :D


_________________________________________________________________________________________________
Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Sun Dec 19, 2010 3:58 am


samn

Mainstream Artist
Mainstream Artist
Hmm...26 Dec I'm in Singapore at that day
I dunno if I can meet with all of you guys
well, maybe I need to check my plan again on that day

Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Sun Dec 19, 2010 9:10 am


firelit

Shiroten Performer
Shiroten Performer
ok i just got a pair of speakers so we can start blasting SCANDAL songs or some other J-Songs Smile


_________________________________________________________________________________________________

"Divided by Oceans, Mountains and great distances but brought together by Music"
"Burning brightly even in the darkest of nights"
"Veni Vidi Vici"






userbar courtesy of haruhiyuu
Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Sun Dec 19, 2010 3:12 pm


natchi

Shiroten Performer
Shiroten Performer
http://www.youtube.com/user/natchi86
arr cool, so you will be bringing the speakers?


_________________________________________________________________________________________________

http://www.youtube.com/user/natchi86
http://www.last.fm/user/natchi1986
Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Sun Dec 19, 2010 3:26 pm


firelit

Shiroten Performer
Shiroten Performer
yea, i'll be bringing them along with the music player


_________________________________________________________________________________________________

"Divided by Oceans, Mountains and great distances but brought together by Music"
"Burning brightly even in the darkest of nights"
"Veni Vidi Vici"






userbar courtesy of haruhiyuu
Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Sun Dec 19, 2010 3:33 pm


BB

International Performer
International Performer
like i said on SB, start by blasting Zetsubou Billy. all eyes will be on us instantly. =Dp.


_________________________________________________________________________________________________



-credits to lale [=3, for signature-
-credits to kaito for userbar :> -

14.11.2010 - Anime Festival Asia 
01.12.2012 - SCANDAL SPECIAL LIVE IN MALAYSIA 2012 
03.03.2013 - SCANDAL OSAKA JO-HALL 2013 「WONDERFUL TONIGHT」
16.03.2013 - 17.03.2013 - SCANDAL LIVE IN SINGAPORE 2013 
22.06.2014 - SCANDAL ARENA LIVE 2014 「360」
28.06.2014 - 29.06.14 - SCANDAL ARENA LIVE 2014 「FESTIVAL」
Back to top Go down

Re: SGSH BBQ
Posted on Tue Dec 21, 2010 4:49 am


dem0nkn1ght

Shiroten Performer
Shiroten Performer
Bumpz~~~

So how much is one person gonna bring? The date is closing in fast~

Back to top Go down