Naruto [Page 4 of 10]

Re: Naruto
Posted on Thu Apr 15, 2010 9:46 am


jreynz

Caless Student
Caless Student
samehada would two-time hachibi's chakra with kyuubi's~ XDD


_________________________________________________________________________________________________

"Listen carefully because I'm gonna say this once, I love you"
"Ever since I met you, I feel like I've lived to meet you."
"I wish I could rewrite my past, but I cant. If I could, I'd do all I could, if it would stop you from crying"
Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Thu Apr 15, 2010 5:47 pm


BakaKID

Caless Student
Caless Student
I can't wait til naruto improves his skills. Cuz he's been stuck with the most basic moves possible while Sasuke has all dis ridiculous god moves.


_________________________________________________________________________________________________
" I'm not going there to die. I'm going to find out if I'm really alive. " Cowboy Bebop
Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Thu Apr 15, 2010 6:28 pm


kaitoKid

Administrator
Administrator
http://tinyurl.com/c9n8he4
naruto's gonna die if he doesn't train Cry


_________________________________________________________________________________________________
Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Fri Apr 16, 2010 3:52 pm


mikan

Mainstream Artist
Mainstream Artist
http://mikanhannille.com/
@bakakid

in my opinion naruto would pawn sasuke's ass if sasuke woudnt have the eye transplant. you see madara was doubtful about sasuke capturing the 9 tails so he sent pain and then pain still lost the battle.


_________________________________________________________________________________________________
Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Fri Apr 16, 2010 9:19 pm


Shinsei

Caless Student
Caless Student
does anyone remember what itachi did to naruto?
what do you think it is?

Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Fri Apr 16, 2010 9:39 pm


Plutonium

International Performer
International Performer
He gave him some "powers" or something that will help him fight Sasuke.

I guess he acknowledged Naruto as a true friend to Sasuke or something of the likes.


_________________________________________________________________________________________________
Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Fri Apr 16, 2010 9:42 pm


Shinsei

Caless Student
Caless Student
yeah i understand that plutonium
just wondering what kind of weapon it is x)

Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Fri Apr 16, 2010 10:08 pm


Plutonium

International Performer
International Performer
That is for us to all wait and see.

Maybe he gave him nothing, we never know for sure. Tongue


_________________________________________________________________________________________________
Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Sat Apr 17, 2010 6:47 am


Shinsei

Caless Student
Caless Student
HA if he gave him nothing but the appreciation that he accepts naruto as a true friend
to sasuke. that would suck

Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Sat Apr 17, 2010 7:11 am


kaitoKid

Administrator
Administrator
http://tinyurl.com/c9n8he4
@shinsei that would indeed suck..maybe flames of amaterasu(i doubt though) Tantrum Onion


_________________________________________________________________________________________________
Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Sat Apr 17, 2010 7:13 am


Shinsei

Caless Student
Caless Student
haha kaito. i honestly doubt its amaterasu but maybe somethign to counter
the susanoo?

Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Mon Apr 19, 2010 4:27 am


jreynz

Caless Student
Caless Student
possibly, sasuke would gain the Eternal Mangekyō Sharingan...

@itachi's gift to naruto... hmmm i think it's some kind of a technique were sharingan could control kyuubi... XD


_________________________________________________________________________________________________

"Listen carefully because I'm gonna say this once, I love you"
"Ever since I met you, I feel like I've lived to meet you."
"I wish I could rewrite my past, but I cant. If I could, I'd do all I could, if it would stop you from crying"
Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Thu Apr 22, 2010 12:09 am


mikan

Mainstream Artist
Mainstream Artist
http://mikanhannille.com/
interesting chapter. evil naruto Amazed


_________________________________________________________________________________________________
Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Thu Apr 22, 2010 2:07 am


Plutonium

International Performer
International Performer
It's probably a test he has to overcome. We're not even sure if Yamato and the other guy can see him yet. Tongue


_________________________________________________________________________________________________
Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Thu Apr 22, 2010 8:16 am


Shinsei

Caless Student
Caless Student
Haha its pretty interesting. Evil naruto xD
I wonder if Maito Guy vs Kisame might happen =O

Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Thu Apr 22, 2010 10:04 am


konohagure

International Performer
International Performer
So, an evil Naruto. So that's really him deep inside. Hmmm, getting interesting by the chapter.

Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Thu Apr 22, 2010 2:52 pm


Plutonium

International Performer
International Performer
Oh by the way guys, the 3rd Shippuuden movie is out subbed.


_________________________________________________________________________________________________
Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Fri Apr 23, 2010 12:21 am


Shinsei

Caless Student
Caless Student
haha thanks plutonium!
i saw the torrent at school x)
to DB!!!!

Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Fri Apr 23, 2010 9:01 am


jreynz

Caless Student
Caless Student
haha they only sub the movie and drop the fillepisode.. XDD

i wonder if naruto will have a match with that evil one... XP

haha waiting for gai-kisame match... i hope... :33


_________________________________________________________________________________________________

"Listen carefully because I'm gonna say this once, I love you"
"Ever since I met you, I feel like I've lived to meet you."
"I wish I could rewrite my past, but I cant. If I could, I'd do all I could, if it would stop you from crying"
Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Fri Apr 23, 2010 3:19 pm


Plutonium

International Performer
International Performer
Yeah, I was surprised when I saw Gai come out of the boat. Then I was like, he's definitely fighting Kisame again.


_________________________________________________________________________________________________
Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Fri Apr 23, 2010 4:51 pm


Shinsei

Caless Student
Caless Student
For sure!
Havent seen Gai fight in a while.
wonder if he came up with some new skills xD

Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Mon May 03, 2010 1:05 pm


sigit_mishi

International Performer
International Performer
http://japanslot.com
where is neji fan...............?

Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Thu May 13, 2010 9:29 am


konohagure

International Performer
International Performer
The manga this week wasn't so bad. Bee forgiving Motoi and then Naruto ending it with a smile. Similarly what he did a few chapters back or in the beginning.

Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Thu May 13, 2010 10:18 am


kaitoKid

Administrator
Administrator
http://tinyurl.com/c9n8he4
agree


_________________________________________________________________________________________________
Back to top Go down

Re: Naruto
Posted on Thu May 20, 2010 1:33 am


konohagure

International Performer
International Performer
Yo Naruto starts rapping =Dp and OH YEAH he beat Dark Naruto and it's time to beat the crap of the Kyuubi!! \\m//

Back to top Go down